onsdag 24 augusti 2011

kaotiska veckan!

Nu har den första (för den här gången) veckan med viktklubb gått. resultatet var kanonbra!!! jag har blivit av med 1,7kg på en vecka!!  jag håller mig till 1350-1450kcal om dagen och har cyklat på motionscykeln tre ggr den veckan. jag cyklar 2 mil på 32 minuter ungefär...det är jag väldigt nöjd med!! jag kommer absolut fortsätta med det. det är så skönt att dra på sig hörlurarna, sätta igång iphonen och musiken dundrar rakt in i mina öron och gör mig peppad till max! jag nästan känner hur bilringarna, gäddhänget, ridlåren, dubbelhakorna och kärlekshandtagen rinner bort i takt med att jag svettas :-)

jag har ju sagt att jag säger allt som det är, utan krussiduller och det håller jag så här kommer lite ärlighet från min sida, som jag btw typ inte delar med mig av till någon förutom andreas o sara!!
jag väger nu 71.3kg till mina 157cm....enligt bmi så är jag överviktig och nääästan fet :-o
jag ska ner till 60 till att börja med och sen vill jag ner ytterligare så jag slutligen hamnar på 57. det är drömmen som SKA bli verklighet!!! men det stora målet är 60kg. så jag har nu 11.3kilo kvar tills dess. och då får jag väl räkna med att jag går upp lite under greklandsveckan.
det har jag nog glömt berätta! jag, mamma och sara ska åka till grekland en vecka. vi åker den 2sept och väl där ska vi bara sola, bada, äta gott, dricka gott och NJUTA!!! all inclusive är bokat, vilket ska bli intressant då jag aldrig haft det förut.

den här veckan är lite smått kaotisk, fast på ett ganska bra sätt :-)  ebba började skolan i måndags. allt har gått bra och hon längtar tillbaka redan innan vi hunnit gå hem!
idag, onsdag har jag o simon varit på hans nya förskola Segelkobben på ett infomöte. tors, fre och mån ska vi vara där 9-14 inkl lunch. jag måste ju ha med mig julie eftersom andreas inte kan vara ledig mer nu....men det ska nog gå bra tror jag....hoppas jag! :-)

igår kapade vi den stora busken på vår framsida. det var massor som dött och den har lixom vuxit hej vilt i många år! men eftersom varken andreas eller jag kan något om sånt så ser den nu oxå ut därefter! hahah!!! den ser ut som hejkomochhjälpmig....men vi tänkte klippa ner den lite till sen när höst/vintern kommer....så hoppas vi att det kommer nytt där nästa vår!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar